Eğitim-Öğretim Performans Göstergeleri

ESTÜ 2021-2025 Stratejik Planı kapsamında "Kalite Politikası", "Eğitim-Öğretim Politikası", "Araştırma Politikası", "Topluma Hizmet Politikası", "Uluslararasılaşma Politikası" ve "Yönetişim Politikası" belirlenmiş olup, belirlenen politikalarla ilişkili 5 amaç ve 15 hedef oluşturulmuş olup detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.

Bu kapsamda oluşturulan "Eğitim - Öğretim Stratejik Amacı"na ulaşmak için  tıklayınız. Bu amaç kapsamında belirlenen hedefler için  tıklayınız. Ayrıca bu amaç ve oluşturulan hedeflere ilişkin oluşturulan "Performans Göstergeleriaşağıda aşağıda verilmiştir.

  Amaç / Hedef / Performans Göstergesi Başlığı
A.1.0.0 Ön lisans, lisans ve lisansüstü programlarımızda öğrenme ortamlarını sürekli geliştirmek, verimliliği ve etkililiğini artırarak küresel boyutta tercih edilen mezunlar yetiştirmek.
H.1.1.0 Tüm Programlarda Tüm Öğrencilerin Kazanımlarını Küresel Boyutta Güvence Altına Alarak, Mezunların Niteliğini Artırmak.
PG.1.1.1 Mezunların İstihdam Oranı (%)
PG.1.1.2 Akredite Edilen Program Oranı (%)
PG.1.1.3 Seçmeli Ders Oranı (%)
PG.1.1.4 Alan Yeterlilikleri Ve Program Çıktıları Ulusal/uluslararası Düzeyde Tanımlanmış Meslek Standartlarına Uyumu Sağlanan Program Oranı (%)
H.1.2.0 Lisansüstü Öğrenci Ve Mezun Sayısını Artırmak.
PG.1.2.1 Yüksek Lisans Öğrenci Oranı (%)
PG.1.2.2 Yüksek Lisans Mezun Oranı (%)
PG.1.2.3 Doktora Öğrenci Oranı (%)
PG.1.2.4 Doktora Mezun Oranı (%)
H.1.3.0 İş Birliği Odaklı, Araştırmayı Ve Girişimciliği Destekleyen Eğitim Hizmetlerini Artırmak
PG.1.3.1 Proje Tabanlı Staj Yapan Öğrenci Sayısı
PG.1.3.2 Üniversite - Sektör Akademi İşbirliği Sayısı
PG.1.3.3 Yenilikçilik Ve Girişimcilik Temalı Zorunlu Ders Sayısı
PG.1.3.4 Proje Destekli Tamamlanan Tez Oranı (bitirme Tezi, Yüksek Lisans Ve Doktora Tezleri)
PG.1.3.5 Araştırma Projelerine Dahil Edilen Öğrenci Sayısı
H.1.4.0 Örgün Eğitimi Açık Ve Uzaktan Eğitim Yöntemleriyle Desteklemek
PG.1.4.1 Dijital Ders Oranı (%)
PG.1.4.2 Etkileşimli Ve Uzaktan Eğitimle Verilen Senkron Ders Oranı (%)
PG.1.4.3 Uzaktan Eğitim Yöntemleri Konusunda Verilen Kişi Başı Eğitim Saati
H.1.5.0 Öğretim Elemanlarının Öğrenci Merkezli Öğrenme Ve Öğretme Yetkinlikleri İle Öğrencilerin Öğrenmeyi Öğrenme Becerilerini Geliştirmek
PG.1.5.1 Eğiticilerin Eğitimini Alan Öğretim Elemanı Oranı (%)
PG.1.5.2 Eğiticilerin Eğitimine Yönelik Etkinlik Sayısı
PG.1.5.3 Öğrenci Memnuniyet Oranı (%) (ders Değerlendirme Anketindeki Öğrenme Ve Öğretme İle İlgili Sorular)
PG.1.5.4 Öğrenmeyi Öğrenme Becerileri Etkinliğine Katılan Öğrenci Oranı (%)